Поляки вживають заходів

У середу, 15 серпня, у Львові, відбулася зустріч керівника канцелярії прем’єр-міністра Польщі Адама Ліпинського, радника секретаріату Президента України Богдана Соколовського та менеджера виконавчої дирекції Федерації футболу України «Євро-2012» Юрія Барбаша, присвячена питанням підготовки наших країн до проведення фінальної частини чемпіонату Європи.

Зміни в законодавстві
Головною темою розмови були критичні заяви міністра спорту Польщі та деяких тамтешніх посадовців про неможливість зведення стадіонів на польській території до 2010 року. З’ясувалося, що таким чином міністр прагнув звернути увагу польського парламенту до необхідності внесення змін у законодавство, які сприятимуть виконанню тендерних процедур. За інформацією Адама Ліпинського, потрібно внести 29 змін у законодавство Польщі. Крім того, поляки вже думають про розроблення та впровадження в життя свого закону про Євро-2012.

Будівництво стадіону
Далі відбулася зустріч з головою департаменту львівської міської ради Євро-2012 Олегом Засадним, під час якої було розглянуто стан інфраструктури Львова. За словами Юрія Барбаша, місцева влада має конструктивний підхід до будівництва нового стадіону. Нагадаємо, що землю вже виділили на околиці міста. Це розв’язує питання із пошуком архітектурних рішень − немає потреби вписувати майбутню споруду в існуючий ландшафт.

Тендерні пропозиції
«Цей проект активно впроваджує міська рада. Якщо на попередньому етапі планувалося, що будівництвом займатиметься німецька фірма Hochtief, то зараз підготовлено ще декілька тендерних пропозицій. Вже відгукнулися на запрошення п’ять компаній, серед котрих відомі італійсько-швейцарська Marazzi, яка нині будує один із стадіонів Євро-2008 − у Берні, а також іспанська Implenia. Заплановано, що переможця тендеру оголосять п’ятого вересня», − говорить Барбаш.

Залучення приватних інвестицій
Для зведення арени передбачається залучення приватних інвестицій, без будь-яких вливань з державного бюджету. Стадіон, розрахований за 35 тисяч місць, здадуть в експлуатацію − у відповідності із вимогами УЄФА − до червня 2010 року. «Львівський «Містопроект» вже розробив схему транспортного сполучення з майбутньою ареною. Крім того підготовлена вся дозвільна документація. Початок будівництва планується на березень-квітень 2008-го», − продовжує менеджер дирекції «Євро-2012».

Переговори з готельними мережами
Крім того, за словами Барбаша, активна робота ведеться у сфері розвитку готельного господарства, зокрема визначено 26 перспективних майданчиків, які мають бути віддані під будівництво. Йдуть переговори з такими відомими готельними мережами, як Hilton та Radisson SAS. У разі реалізації цих 26 ділянок та реконструкції вже існуючих гуртожитків, питання з розселенням туристів буде вирішене.

Стратегія оновлення аеропорту
У найближчих планах будівництво автобану, котрий з’єднає між собою аеропорт та стадіон, а також реконструкція доріг у межах міста. Міському аеропорту вкрай необхідний капітальний ремонт, тому за ініціативи мера Львова Андрія Садового однією з австрійських компаній уже розроблено стратегію його оновлення.

Термінал європейського формату
Ще один дуже цікавий проект, що знаходиться у стадії опрацювання − будівництво в місті залізничного терміналу європейського формату. Через нього планується протягнути залізничну колію з Варшави до Румунії. «Це надасть Україні вихід до Балтійського моря (Гданськ). Наразі проект тільки обговорюється, і конкретні рішення зможемо побачити лише у жовтні цього року», − резюмував Юрій Барбаш.

Підписатися на новини